Knihovnická lekce trochu jinak

Knihovnická lekce trochu jinak

Dvě třídy dětí ze ZŠ Montessori se rozhodly zpestřit svoji výuku návštěvou naší knihovny. Po krátkém představení dětského oddělení a uspořádání jeho fondu následovalo procvičování teorie v praxi. Díky dobré přípravě ze školy neměly děti problémy se zapeklitými úkoly v podobě hledání a zařazování knih na jejich správná místa. Uměly stejně dobře zařadit beletrii, jako naučnou literaturu.

Zřejmě odlišné pojetí výuky a práce s informacemi, na kterou jsou děti zvyklé, dodalo jindy klasické knihovnicko-bibliografická lekci úplně jiný rozměr. Svou roli jistě sehrála i větší časová dotace na poznávání prostředí knihovny.

Knihovnická lekce trochu jinak

Knihovnická lekce trochu jinak

Knihovnická lekce trochu jinak

 
Knihovnická lekce trochu jinak

Knihovnická lekce trochu jinak

 
Knihovnická lekce trochu jinak

Knihovnická lekce trochu jinak

 
Knihovnická lekce trochu jinak

Knihovnická lekce trochu jinak

 
 
Vytvořeno 11.2.2014 11:56:08 | přečteno 1466x | Zbynek Duda